Adwords

Adverteren met ‘pay-per-click’
Veel bedrijven proberen eerst zelf hun AdWords campagne te beheren, zonder zich er van bewust te zijn hoeveel geld en tijd ze daarmee verspillen. Correct Adwords management betekent onderzoek doen naar de juist zoektermen, ‘adgroepen’  (titel, link tekst, beschrijving) testen en op de juiste manier gebruik maken van de advertentie mogelijkheden om uw bedrijf weer op de kaart te zetten bij klanten die uw wellicht gemist hebt door het verkeerd of niet adverteren met Adwords.

Zoekwoorden onderzoek
Onze zoekwoorden onderzoeken zijn voornamelijk gebaseerd op langere zoekwoorden, hierbij gaat het om minimaal twee woorden. Langere zoekwoorden hebben als voordeel dat ze vaker gebruikt worden en dat er minder concurrentie is. Zoekt u bijvoorbeeld op ‘kapper’ of op ‘kapper Amsterdam’? Door het gebruik van specifieke zoekwoorden betaald u niet voor een klant die een kapper zoekt in Groningen.

Adverteren per regio
Veel bedrijven die adverteren met Adwords, adverteren landelijk. Waardoor ze met zeer veel bedrijven de concurrentie aan gaan. Niet alleen in hun eigen gebied maar door het hele land! Dat is een wedstrijd die de meeste bedrijven niet kunnen winnen. Wij maken gebruiken van adverteren binnen uw relevante regio.

Ad Groep onderzoek
Maar één of twee tekst variaties proberen is gedoemd om te mislukken. Om een efficiënte campagne te runnen moeten er tientallen advertenties uitgetest worden met kleine aanpassingen om zo er achter te komen wat bezoekers er toe brengt om op de advertentie te klikken en wat niet.